Geboren en getogen in de Alblasserwaard en al bijna 20 jaar woonachtig in Alblasserdam. Sinds ruim 3 jaar kan ik naast het vakje van inwoner en actief vrijwilliger ook ondernemer aankruisen. Ik ben trotse eigenaar van Named, de ‘one stop shop’ als het gaat om communicatie, events, marketing, public relations en social media.
Maatschappelijke betrokkenheid, vooral binnen de plaats waar je woont, werkt en onderneemt, vind ik uitermate belangrijk. Ik zet me daarom graag in voor initiatieven die zich in Alblasserdam en Drechtstedelijk ontplooien. Om die reden ben ik community manager van Instawalk078 en initiatiefnemer van Alblasserwaard Marketing. Zakelijk ben ik actief geweest als bestuurslid voor de netwerkorganisatie Zzp’er Drechtsteden en belangenvereniging OV de Noord. Daarnaast ondersteun ik diverse lokale en regionale goede doelen en verenigingen met sponsoring vanuit Named, maar ook als actief lid van de Lions Alblasserwaard d’Egelantier.
Alblasserdam is een heel actief dorp met veel verenigingen, stichtingen, gemeenschappen en andere mooie initiatieven. Waar mijn hart goed voor is, is niet altijd financieel mogelijk, maar je komt ook heel ver met het beschikbaar stellen van je tijd, expertise of materialen. En ik geloof ook heel erg in het zoeken naar de verbinding met elkaar. Zo zijn bijvoorbeeld de activiteiten van Jeugdland met betrekking tot sport en cultuur enorm uitgebreid in de periode dat ik als bestuurslid en inmiddels ‘achter de schermen’ hier een steentje aan bijdraag. Simpelweg door mensen met elkaar in contact te brengen. Dat kost tijd en energie. Hiervoor heb ik ook mijn online expertise ingezet met mooie resultaten voor de bezoekertjes die ieder jaar weer komen.
Zo kom je ook regelmatig dezelfde mensen tegen die zich voor meerdere initiatieven inzetten. Gonnie is ook jaren actief geweest bij de Atletiekvereniging die ik ondersteun, bij Jeugdland en ook voor de Kinderboerderij van Alblasserdam. Inmiddels alweer ruim 2 jaar geleden heeft zij aan mij gevraagd of ik een nieuwe website wilde sponsoren voor de Kinderboerderij. Ze zijn sinds een paar jaar een stichting en willen toch wat professionaliseren. Tussen nu en 2 jaar is er veel gebeurd en zoals dat vaak gaat zijn mensen enthousiast maar is er wisseling binnen het team, vallen er mensen uit, zijn er verschillende verwachtingen over de inhoud van de website. De gevraagde website heb ik 2 jaar geleden beschikbaar gesteld in de vorm dat er van alles mogelijk is van reserveringssystemen tot live beelden. De teksten heb ik herschreven, de opbouw gemaakt en het logo weer geüpdatet. Uiteindelijk starten we nu met een iets eenvoudigere, maar zeker doeltreffende, informatieve en kleurrijke website.
Bij de sponsoringsvraag voor een nieuwe website voor Kinderboerderij Alblasserdam heb ik meerdere partijen beschikbaar gevonden om mee te helpen. EMV internetdiensten heeft de beschikbaar gestelde website omgebouwd en gevuld naar de wensen van de Kinderboerderij. Alblasserdamsnieuws heeft de foto’s en nieuwsberichten beschikbaar gesteld en de Vonk heeft recentelijk nog enkele blogs geschreven.
Ik vind het ontzettend leuk om een bijdrage te mogen leveren aan deze prachtige kinderboerderij in het centrum van Alblasserdam. Als ‘wederdienst‘ mochten Edgar (EMV Internetdiensten) en ik een paar geitjes vernoemen die 2 jaar geleden op het punt stonden geboren te worden. Die zijn inmiddels al bijna volwassen, maar wie weet wat volgend jaar het voorjaar brengt.
Veel plezier bij het doorlopen van de website en ook jij kan je steentje bijdragen. Voor 5 euro per jaar steun je al de Kinderboerderij!